11.11 Lyft på fötterna för tur

Som ni kanske misstänker började jag skriva exakt 11.11, fråga mig inte varför man ska lyfta på fötterna tycker det är rätt idiotiskt själv.

Lite har jag ändå sovit men valde att gå upp hyfsat tidigt så att jag inte ska behöve stressa som vanligt. Var tvungen att göra klart min Ljuva Barndoms dvd med musikvidoes som t.ex Markoolio, Bubbles och Aqua. Man skrattar nästan på sig när man ser videon och hör vad dem sjunger, vi älskade dem när vi var små men visste vi då att de sjöng om hb, "Vi drar till fjällen" med markoolio är nästan ett måste att se.

Borde egentligen vara hemma och plugga börjar ligga efter men men lite roligt måste man få ha. Kvällen är planerad sedan länge måste bara hitta min orangaperuk som ligger gömd i någon kartong (inte maskerad). Mer får ni veta i morgon.

Nu är ännu ett av mina korta och tråkiga inlägg klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0